Isnin, Ogos 16, 2010

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan 1431 pada semua.

Pertama kali aku menulis atas blog ku ini. Perasaan iri timbul tatkala melihat ramai orang mempersembahkan blog masing-masing ke dalam dunia maya ini. Dunia maya, dunia siber, dunia internet...online dan mcm2 lagi gelarannya. Ada yang negatif dan ada yang positif tentangnya. Bagi aku, dunia ini negatif jika orang mempergunakannya ke arah jalan yang negatif. Namun aku kuatkan diri, untuk mencuba membuat laman blog ku sendiri. Bukan atas dasar apa, cuma kekadang ingin meluahkan sesuatu yang ingin disampaikan sahaja.
Ahmad Azahari Blog

CV Ahmad Azahari
Aku mula membuat blog tentang diriku dan tentang profail ku agar mereka yang ingin mengenaliku tahu tentang diriku. Jadi terhasillah blog ini disamping blog yang kucipta sendiri untuk ruang pekerjaanku supaya aku boleh mengemaskinikan portfolio yang kupegang. Aku percaya profail yang kuterbitkan ini akan membuahkan hasil untuk diriku kelak. Lantas itu aku mengemaskini semua CV ku untuk dilampirkan bersama didalamnya. Aku mula belajar sendiri bagaimana ingin membuat blog-blog ini kemas dan cantik dipandang. Apapun, aku harap ianya tidak mendatangkan kejelikan pada siapa yang membaca. "I just being myself", itu yang sering aku ungkapkan. Sekurang-kurangnya aku jadi diri sendiri, bukannya org lain.

Terima kasih pada siapa yang membaca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan